Franciza Hercule este un concept de care sunt foarte atașat, la care lucrez de câțiva ani și care începe deja să dea roade. Hercule este fratele mai mic al Spartanului, dar cu un potențial uriaș. Conceptul este la fel de bine gândit, mai ieftin și mai adaptabil locațiilor cu suprafețe mai reduse, fiind un proiect profitabil, pe care urmează să-l dezvoltăm în regim de franciză.
Unul dintre partenerii mei de business, Alex Arcalianu, este cel care a deschis primul restaurant francizat și căruia îi datorez dezvoltarea brandului. Momentan avem două restaurante profitabile și vom începe un amplu proces de dezvoltare în regim de franciză începând cu anul 2023.
Sunt atașat de toate brandurile pe care le dețin și pe care le-am creat. Am fost implicat concret, efectiv și esențial în configurarea tuturor sistemelor și procedurilor din taverna grecească Hercule și am asistat și condus creația conceptului încă de la primele etape. Așa procedez cu fiecare nou născut care intră în pleiada noastră de mărci.
Să construiești un restaurant este ușor, dar să creezi un brand este teribil de complex, necesită învățare, sacrificiu, răbdare. Dețin peste 20 de mărci pe care le-am creat din fașă. Am desenat logo-uri, am scris poveștile brandurilor mele și m-am implicat obsesiv, ca să ating succesul cu ele.
Nu fac micro-management de proiect când vine vorba de branding și creație. De aceea, toate mărcile mele poartă amprenta personalității mele.