Ce înseamnă marketing simplificat?

Categorie :
Newsletter
Autor :

Marketingul e ca atunci când vinzi pepeni reci în fața casei tale într-o zi toridă de vară. Pui un banner mare, scrii “Pepeni reci, zemoși, crocanți” și strigi la toți trecătorii, chiar și la cei care nu ar avea de gând să-și ia un harbuz (așa îi spunem noi la Suceava). Marketingul înseamnă să ieși în față, să spui lumii că ai ceva de oferit, (evident, în raport cu nevoile lor) și să faci asta în așa fel încât oamenii să simtă că nu pot trece pe lângă ograda ta fără să ia măcar o felie din harbuzul tău crunchy. Trebuie să le explici cumva că nu le vinzi, ci le aduci o bucurie. Marketingul este despre nevoie și despre bucurie. 
Totuși, uite cum stau lucrurile: nu trebuie să inventezi cea mai sofisticată tehnică de captare a atenției, să scrii romane, sau să urli. Marketingul e despre sinceritate și simplitate – despre a ști ce ai de oferit și a comunica asta într-un mod clar și captivant. Morala? Ca să faci marketing bun, nu trebuie să te complici. Doar spune ce ai de spus, fă-o interesant și autentic, și lumea te va urma. Revelația? Uneori, cea mai simplă abordare e cea mai eficientă.
Ștefan MandachiFondator Bizz Acceleratoreu@stefanmandachi.ro